Wednesday, October 15, 2008

GADUH NGAN KAWAN.........

16 OKTOBER

Hari nie aku terima message dari kawan sekelas aku WAN...
malam tu aku message dia napa dia tak tegur aku kat kolej....
pagi tadi dia balas yang dia kiranya macam kecewa la ngan aku sebab aku cerita ngan orang lain yang dia suka ngan aku...aku cuma cite ngan kawan yang dekat ngan aku jer...
masalahnya kawan da terperasn yang ku ngan dia da nampak macam lain jer....
aku pon perlukan orang untuk luahkan perasaan aku...aku tak bleh nak pendam sorang2
aku taknak aku taknak bebankan fikiran aku sebab benda nie....banyak lagi aku nak fikir......
cehhh.. luahkan perasan la konon..hehheheheh

oleh sebab macam nie la aku rasa malas nak becintan cintun.....
aku rasa la..heeemmmm..sebab 2 sampai sekarang takde pakwe..
heheeheheheh.....
sambung balik............dia macam nak salahkan aku 100% dalam hal nie..
oooooo ini tidak adil......

nasib baik ada kak yati bagi idea sikit nak selesaikan masalah nie..
thanks kak yati...
mesti kak yati kembang kencut baca blog nie..
klo dia baca la....heheehh

3 comments:

nieja said...

eleh..
ko mcm xtau kan
kak yati ko tu kan bleh jd
dr.love whahhahaha..

miazo said...

oooo
iye ker.........

miazo said...

buat bodo suda sape yang bace blok nie k....