Tuesday, March 10, 2009

cuti sem da bermula

11 mac...

28 feb da abis exam....
8 mac da start cuti sem...huhu..seminggu lebih awal da cuti...
tapi yag peliknya kat rumah nie macam xde orang cuti pon...cuma kak teeny jer balik labuan yang lain x balik pon...so keadaan rumah macam biasa jer....anggap kak teeny g kluar lepak kat luar x pon tido dalam bilik....hehehe

aktiviti kitaorang macam biasa selalu jer keboringan..huhuhu...balik puchong ahad arie 2 bebaloi jugak r sebab makan pehh best gilak kan....KENYANG....heheh

asal la kak anis ni belom balik abis barang d angkutnya dengan wallpaper yg seinggit 2 pon dia nak amik...ishhhh giler dashyat siot....bintang yag lekat kat diding ada berapa ketul jer pon nak amik ker....huhuhu...x paham aku......dengar kata katil singgle yg atas katil kak nieja pon dia nak bawak balik....

sebolom kak teeny balik 2 kitaorang kluar g main bowling....malang kak yati xde...




kak teeny...we will miss u...huhuhu
balik sini jangan lupa bawak chocolate cake n cheese cake....yum yum

6 comments:

ain hatikristal said...

hola miaaa...!!!!

huhu..

nieja said...

huhu..
updte jugk ko eh.
aku ni lau xde trip
dah lame balek wei
bosan btol kena duk sni

eh eh katil die nak bwa blk?
biar betol?
die ckp ke wei

miazo said...

hi ain....ehhh ain first time g blog mia kan..huhuh..

kak nieja: huhuhuhu...tau xpe..mia dok lama2 kat sini pon xpe yg penting ada tenet....wkakkaak
a'a mia dengar ari 2 dia cakap nak amik sekali katil atas 2...

ktcats said...

huuhu...
tu jer ko update..kuar dating nyer mna?

nieja said...

kuar dating mane nak update
nant kantoi
blah la

TeeNy ShEeRaZz said...

iya kimbet natey mia siot mengong.. hahaah..

ko bagi aku punya pose cumel tu kenapa.. mcm teda gambar laen lg kan...

arghhh... ko ingat aku kuar lepak.. tdo d bilik... kepala ko kan... adakah org tdo di bilik 3 bulan.. babsssss kan.. lol...

cancel la ...cancel semua cake...chocolate... burn2.. lol...