Wednesday, November 12, 2008

I'AM BACK...sHaH aLAm

13 november
semalam aku baru sampai ari sabah, penat gilakkan..
dah la flight asyik delay jer klo aku nak naik flight apasal dia x buat delay hari laen time aku nak naik jer mesti delay..klo dia nak diley dalam etengah jam jer takpe nie sampai berjam2.
bengang la...
sebulan yang lepas waktu aku nak balik sabah 18 okt pun delay juga sejam nie aku nak balik seni pon kena delay juga 2 jam setengah... penat tu...senang2 jer nak diley klo pihak airasia nak tanggung kelaparan aku kat dalam 2 xpe r juga....klo dia bagi potongan separuh dari harga tiket 2 boleh di pertimbangkan sekali lagi..nie di mintak maaf jer ker...
aku dok tunggu sapai 2 jam sampai pening2,mabuk kat dalam flight 2 dia x peduli....
BENGANG aku....
Pastu dalam perjalanan aku nak balik shah alam pon still pening lagi rasa mual nak muntah tapi aku tahan sak sebab ndak mo menyusahkan diorang yang amik aku....
aku nak cite pasal aktiviti aku time cuti..hhheeeemmmm??????
6.30 or 7.00 am- da bangun* normal la 2 klo kat sabah*
- sarapan
-bekemas*ala2 adar jer janji kemas dan tak kena marah*
9.00 am - mandi, sarapan sekali lagi, maen game
11.00 am - makan tengah hari pas2 tido
1.30 pm - bangun, solat zohor,tgk tv
3.30-5.30 pm -baring2 kat dalam bilik, lepak, main game lagi, makan petang
6.oo pm - tengok tv solat maghrib sekali ngan isyak
9.00 pm - tengok tv lagi
10.00 pm - masuk tido....zzzzzz
kehidupan ku seharian selama cuti...best tak...hhahahhah

4 comments:

Unknown said...

wei ndak da makna la bah cuti muh tuh...tido..makan..tido..makan..solat...yg bermakna solat tu jak la kan...bosan eh....hahaha..kami lg best..jalan sana sini cr boyfren baru ko tau...hahahahaa

nieja said...

hahaha
itu je ke ko update
mia? psjng cuti sbulan?
cis..
pnat aku tngu..
ingt kan ko update smpai
5-6 pages aku nak kena bace
hahahahha..

oh, satu lagik
solat asar mane ko cmpak?

miazo said...

kak nora- ada la ba juga 2 makam...tido..makan...tido,klo d sini makan ku ndak teratur makan ikut masa..huhuuu..HAAAAA cari boyfren baruuuu nnti aku ikut ya aku pon mo cari boyfren nie....;p

kak nieja-ha tak letak solat asar ker??? alamk terlupa plak heehhhee...
tapi ada...klo update panjang2 takut plak kak nieja semput nak baca semua...hahhaha

nieja said...

cis
nak kaver la tu
blah la mia wei
hhahaha