Friday, December 26, 2008

HAHAHAHAHA


ini la gambo lelaki yg di syaki selalu membuli orang yang lemah..macam aku..hahahaah

26 DECEMBER..

heiii..susah la nak update nak blog nie..PENAT aku...menyampah ....
sabar-sabar...
ok...pagi tadi aku bangun awl kul 6.50 am..malsnya nak bangun sebab time 2 ngah hujan..so tido time nie memang best..hehehe..tapi klo tak fikir ade kuiz nak miss roslisa 2 nak bagi tips exam malas aku nak bangun..hahahah..kul 10 am g sarapan kul 10.30 g aktif ID pas2 g jumpa miss raihan nak discuss pasal tour 2..abis dalam kul 11.30 teros g PKPS nak amik duit katering..dia bagi RM 60 sorang..emmm bebaloi jugak la....

dalam kul 4.30 pm macam 2 kitaorang buat aktiviti mengemas rumah..huhuhu..penat....
yang x puas atinya 2..time aku g becerita ngan kak avy dalam bilik..dak depan umah ketuk pintu nak pinjam pembakar roti*tol ker nak pinjam*..hahahaha..malangnya bukan gua tak tengok muka *cute* diorang..*mengikut pandangan mejoriti kat umah nie*hahahahha......

p/s: bagi abang man...jangan marah ek gambo dok ade kat dalam blog nie....hahaha
kak nieja...pon jangan marah ugak tau gambo bf ade kat c nie....
*INI HANYA REKAAN SEMATA-MATA*....hahahaah







13 comments:

nieja said...

kimbetttttttttttttss..
mesti ko curikkk pic dlm
laptop aku kan smlm..???
ampeh btol miaa..

hoi ape ni tayang2 gmbar
bf aku..? kang ade org nak
bkenalan pulakk..aishh..
haha..

akak pon dah updateeeeee
sile tgkkkkkkkk

miazo said...

hahahah...laki 2 Bf kak nieja ker..????xtau plak dia bf kak nieja..wkakakaka...ala apasalanya ada skandal best ape..hahahah

nieja said...

babi la kau ni..
skandel wakluuu!

miazo said...

hahaha..relax la kak nieja..mia x tau dia bf kak nieja...nama dia sape ek..wkakakaka

nieja said...

poyo laaaaaaaaaaa

ktcats said...

kimbet la ko.. bak kata kak nieja..huhuhu
picca aq la mengong... kedekut gilak...

Anonymous said...

alamak ko ni mia saje nk tambah femes aku, time kaseh la k, byk da org msg aku nk bkenalan nih, saham tros naek, hahaha

tp aku malas aa nk layan org yg nk bkenalan tuh, aku CHENTA cik timun sorg je, huhu~

miazo said...

ktcats : bukan kedekut...terkejut jer..hahahaha..tetiba sakkan ada gambar org lain dalam fail aku....;)

anonymous :nie sapa nie????oooo..kenal2 orang ker org dalam blog aku nie...emm pembuli 2...
aku bagi tau nga kak nieja kang baru tau....time jgn salahkn mia sude...hehehe..eleh ayat poyo tul abg man...eeeee

nieja said...

en kuman timun tu awek
baru eh?? kahkahkah..

miazo said...

a'a la..timun 2 awek baru abg man ek..huhu

Anonymous said...

owh, timun tu nama MANJA2 je, nama btol die siTI+MUNiza, tu jadi timun tuh, kekeke

nieja said...

siotttttttttttttttttt

miazo said...

ooooo..ye ker....ala kak nieja malu r 2...hahahaha